PALAUTUS & TOIMITUS

Palautukset
Noudattamamme palautuskäytäntö on 30 päivän palautusaika laskien tilauksen noudon ajankohdasta DB Schenker -noutopisteestä.

Palautuksen hyväksymiseksi palauttamasi tuotteen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin lähetyksen vastaanottaessasi. Tuotteen on myös oltava alkuperäisessä pakkauksessaan.

Palautuksen tekemiseksi noudata alla kerrottuja ohjeita:
1. Rekisteröi palautuksesi TÄÄLLÄ tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi avulla.
2. Noudata palautussivulla kerrottuja ohjeita.
3. Lataa ja tulosta palautusetiketti meiltä vastaanottamastasi sähköpostiviestistä, kiinnitä se pakettiin ja jätä paketti lähimpään DB Schenker -noutopisteeseen.

Palautuskulut Ruotsista lähetettynä ovat 8 €.
Palautuskulut Ruotsin ulkopuolelta lähetettynä ovat 15 €.
Kulut vähennetään hyvitettävästä summasta.

Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@sqrtncompany.com.

Jos asut Östersundin lähellä, voit myös jättää palautuksesi suoraan varastollemme osoitteessa Bangårdsgatan 2G, 83157 Östersund. Pidä huolta ympäristöstä.

Toimitus
Käytämme DB Schenkeriä ja arvioitu toimitusaika Ruotsin sisällä on 1–3 päivää siitä laskien, kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme. Huomioithan, että Ruotsin ulkopuolelle lähtevien tilausten saapumisessa voi kestää pidempään kuin 1–3 päivää. Tämä johtuu siitä, että pakettia toimittava kuljetusyritys vaihtuu asuinmaan mukaan, mikä vie lisäaikaa.

Ota aina mukaasi voimassa oleva henkilötodistus noutaessasi paketin DB Schenker -noutopisteestä.

Kaikissa tilauksissa, jotka toimitetaan EU:n ulkopuolelle, ostaja ottaa kaiken vastuun tuontiselvityksestä, tullimaksuista, hallinnollisista kuluista ja muista mahdollisista maahantuonnin ja lopulliseen määränpäähän kuljettamisen aikaisista kustannuksista.

Ilmastokompensoitu kuljetus
Kuljetusalan osuus maailman kasvihuonekaasupäästöistä on noin 22 prosenttia. Käytämme DB Schenkeriä kuljetusyrityksenämme, sillä yritys ilmastokompensoi kaikki Ruotsin sisäiset lähetykset. Voit lukea siitä lisää täältä.

Reklamaatiot

Jos haluat reklamoida Sqrtncompany.com-sivustolta ostamastasi tuotteesta, kehotamme noudattamaan seuraavia ohjeita:

  1. Mikäli ostit tuotteen sivustomme (sqrtncompany.com) kautta, lähetä seuraavat tiedot sisältävä sähköpostiviesti osoitteeseen info@sqrtncompany.com: Tilausnumero ja asia/reklamoinnin syy.
    2. Jos et ostanut tuotetta meiltä vaan joltakin jälleenmyyjistämme, kehotamme ottamaan ensiksi yhteyttä jälleenmyyjään. Kaikki jälleenmyyjämme käsittelevät omat reklamaationsa.

Hyvitykset
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkistettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa ilmoitamme vastaanottaneemme palauttamasi tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Mikäli hyvityksesi hyväksytään, se käsitellään ja hyvitys siirretään automaattisesti maksukortillesi tai muulle alkuperäiselle maksutavallesi 1–10 arkipäivän kuluessa.

Myöhässä olevat tai puuttuvat hyvitykset
Mikäli et ole vastaanottanut hyvitettävää summaa, tarkista vielä pankkitilisi.

Ota seuraavaksi yhteyttä maksukorttiyhtiöösi. Voi viedä jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi kirjataan virallisesti.
Seuraavaksi ota yhteyttä pankkiisi. Käsittely vie usein jonkin verran aikaa ennen hyvityksen kirjaamista.
Jos olet tehnyt kaikki edellä mainitut vaiheet, etkä ole silti saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@sqrtn.se.

Vaihdot
Vaihtaaksesi tuotteen noudata tämän sivun yläosan kohdassa "Palautukset" kerrottuja ohjeita

Palautusosoite

Sqrtn Company AB

Fabriksgatan 3, 83157 Östersund, Sverige.